BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Mukadimah


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, March 16, 2011

Syok..jln2..

beh..penat beh..tpi still bleh lgi ber'blog' kekekekekeke...mne tak penat ye..satu ar dok bntai kn gi jn2 satu melaka..kekekeke..nk tnggu kwn2 perempuan aku.alamat nye smpai esk la tak siap..hahahha..jauh gak la aku ngn kwn2 aku dok bantai kn jln nie..dri melaka sentral..smpai la kt taman botanikal..gler beh..


mmg tak bla la klu nk cri satu tempat kt melaka nie klu tak tau..lgi2 yng dh dok melaka hmpir 1000 alaf..hahahaha..lme tu..mne dh melaka time tu...kekekekeke..itu tipu..punye la nk cri taman botanikal nie..aku ngn kwn2 aku amik mse lbih kurang 1 jam 30 tu smpai sne dri melaka mall..terpusing-pusing cri tmpat tu..


hahahahaha...kelakar gler la..pusing sne tak jumpe..pusing sini tak jumpe..last2 pusing situ gak jumpe..tu pon aku yng tunjuk kn..kekekeke..bukan nk brlagak ape la..tpi mmg btol pon jln yang aku tunjuk tu..kekekekeekeke...


bilen dh smpai.puhh...panas tak ingt..kiteorng pon cri le tmpat yg redup skit..nsib baik ade..duduk..smbil2 tnggu kwn aku seorng tu gi bli air..hahahaaha..heaven gak klu kne air kelapa tgh2 panas mcm tu..hahahahaha..


nantok sehh..ptg mcm2 nie..than je la..tak baik sgt tido ptg2 mcm nie..


choww loo..

0 comments: